15 h

Nu denna veckan innan jag börjar studera på heltid går Hugo 15 h på förskolan. Idag är en av de dagarna han är på förskolan så jag får ta o städa huset, hittils gjort en fjärdedel av vårt stora hus på 138 kvm. Suck. Sakta men säkert framåt går det i alla fall. Fick ta en paus här vid bloggen ;-) Kram på er mina trogna bloggläsare & till er alla andra också som kollar lite då o då ;-) Nej nu måste ja nog fortsätta städa :P Målet är i alla fall att hela övervåningen ska bli gjord idag.
Har som sagt gjort halva övervåningen hitils. ;-) Hade tänkt hela huset men de kommer ja inte hinna & orka, måste ta de lite lungt också. Varit igång hela sommaren med massa olika projekt hela tiden så. Behöver ladda upp mig nu inför skolstarten, Heltid på GBG universitet. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0