Hugo pratar allt mer

Han är så härlig alltså, hela tiden pratar han nu. Mer o mer ord kommer fram men annars är det lite ljud o små sång i toner. ;-) Bedårande gulligt alltså. ;-)
 
Idag har förskolan stängt så vi har vait hemma hela dagen tillsammans Hugo & Jag ;-) Kul, Nu sitter han och äter så fint, Något han också lärt sig på sista tiden. Äta mer själv, klart jag hjälper ju till lite då o då fortfarande men han blir allt mer självständig & duktigare dag för dag. Måste skryta lite nu, min mamma som jobbar med 1 - 5 åringar varje dag och Hugos inskolningsfröken som också gör det, både de två har sagt att Hugo är så självständig, duktig o framåt. ;-) Och klart de ser ju jag & andra omkring mig också men de är ändå ngt. annat när utbildad personal som dagligen arbetar med barn i hans ålder säger att han är så framåt o duktig, att det blir imponerade av honom. De e allt extra kul & något jag e riktigt stolt över honom för. ;-)

Puss på dig världens bästa Hugo, min fantastiska son. Du är allt mammas duktiga kille.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0