Tiden springer iväg

Ja tiden springer iväg. Månaderna går utan att jag skriver på denna blogg, sorry!
Uppdaterar dock min andra blogg - http://viktoriahelena.blogg.se betydligt oftare än denna blogg.

Snabb uppdatering på status;
Har avslutat mina studier på Gbg universitet, gjorde jag i Januari. Känns helt rätt. Nu har jag mer tid för Hugo, jag är mer i harmoni i mig själv, får ta dagen som den kommer o ha det lugnt om mig. :-) Mår bäst så!
Hugo har dessutom vart mycket sjuk nu, feber, kräkningar osv. Så VAB = Vård av barn, har jag tagit ut mycket också. Idag är det också en VAB dag, hugo vaknade rödprickig o flammig, gick till doktorn som sade det antingen är vanliga märken som kommer bl.a. av svettningar under natten ( ja eller det var mer min diagnos o han höll med att de kunde vara så :P, hugo har det till o från men denna gång tyckte jag att det var så många fler o så mycket mer rött så gick till BVC o doktorn för att de skulle kolla på honom. Plus oro då de går typ rödahund på förskolan också. Men doktorn sade att det inte är rödahund men kan dock vara tidigt stadie i vattenkoppor så han rekomendera at vara hemma idag och imorgon med Hugo o se vad som händer så då blev det VAB idag & imorgon.

Kan också säga att vi nu äntligen gjort om vårat sovrum :-) tapetsering, lister, gardiner :-) så snyggt blev det, får försöka hinna lägga upp "before and after"bilder så småningom här så de blir lite för er o kolla på :-)

Snart nalkas Hugos 2 årsdag dessutom, tiden rusar även här, åren går. Otroligt fort går det men aldrig har jag varit så lycklig som nu dessa år med Hugo i magen + utanför de 2 åren han varit hos oss :-) Helt fantastiskt att få äran att blivit mor. Hjärtat hoppar utanför kroppen dock men det är det värt. Inget är så fantastiskt som att vara mamma till min son, världens finaste o vackraste, godaste kille på jorden :-) (enligt mig) Hugo lär sig nya ord nästan varje dag nu, så häftigt, orden bara kommer liksom. Senaste va APA och TOM. (Djuret apa & att burken var TOM) :-) Så häftigt!

Nej nu ska ja fortsätta greja lite. Hugo sover så....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0