Inte kul

Morgonen 1 september;

Igår tog min mammaledighet slut och idag börjar jag om på förskolelärarutbildningen gbg universitet, känns inte kul men ett ont måste.  


Kvällen 1 september;

Dagen fungerade trots allt bra. Saknade Hugo men till min lycka slutade vi 25 min tidigare än jag beräknat så det innebar att jag kunde åka med ett tidigare tåg hem och därav hämta Hugo mycket tidigare än beräknat ;-) toppen, det gjorde mig enormt glad :-) Det underlättade att min kusins flickvän också startar sin förskolelärarutbildning så att vi möttes upp innan och gick dit tillsammans o var med varann hela dagen ;-)
Tack Erika. Känns så mycket lättare när man har ngn man kan snacka med o känner. :-)


Dagen på dagis har för Hugo varit lite knagglig på morgonen med missnöje, men sedan gick de över o han åt jättebra vid lunch, på vilan ville han inte alls ha nappen ej heller att de skulle "vyssa" honom. Men han hade somnat i alla fall o sovit omkring 1 h, helt ok ändå för o vara första långa dagen. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0